loading...

مرکز لیزر مو های زائد هانا

کلینیک زیبایی پونک با ارائه خدماتی منحصر به فرد به زیبایی و افزایش اعتماد به نفس افراد کمک می کند. بطور مثال تزریق ژل و فیلر از خدمات کلینیک زیبایی است. برای مشاهده عکسهای کلینیک پارادایس و شماره ت

بهترین کلینیک زیبایی پونک

تاج بازدید : 181 دوشنبه 20 تیر 1401 : 16:48 نظرات (0)

کلینیک زیبایی پونک با ارائه خدماتی منحصر به فرد به زیبایی و افزایش اعتماد به نفس افراد کمک می کند. بطور مثال تزریق ژل و فیلر از خدمات کلینیک زیبایی است.

تزریق ژل در کلینیک زیبایی پونک

برای مشاهده عکسهای کلینیک پارادایس و شماره تماس کلینیک پارادایس روی لینک زیر کلیک کنید یا وارد سایت Shelaser.com

کلیک

کلینیک زیبایی از جمله مراکز تخصصی است که امروزه بسیاری از افراد جامعه برای دریافت خدمات متعدد زیبایی به آن جا مراجعه می کنند.

ویزیت رایگان

در حقیقت خدمات منحصر به فرد این گونه از مراکز در جهت زیبایی هر چه بیشتر چهره افراد و افزایش اعتماد به نفس آن ها برای حضور در جامعه صورت می گیرد.

در این مقاله قصد داریم تا اطلاعاتی را هر چند به صورت مختصر اما مفید در خصوص بخشی از خدمات کلینیک زیبایی با شما خوانندگان عزیز و محترم به اشتراک بگذاریم؛ همراه ما باشید. 

کلینیک زیبایی چه کمکی به من میکند ؟ 

کلینیک زیبایی چه کمکی به من میکند ؟

کلینیک زیبایی به مراکز تخصصی گفته می شود که انواع خدمات مرتبط با زیبایی را در قالب روش های گوناگون برای افراد ارائه می کنند.

عموما افراد به قصد زیباتر کردن چهره خود و یا رفع برخی از عیوب و نواقص مربوط به پوست و مو به نزد افراد متخصص و با تجربه در کلینیک های زیبایی مراجعه می کنند.

که بنا بر نیاز و خواسته هر شخص و با تشخیص متخصص از شیوه های گوناگون برای پاسخگویی به خواسته افراد استفاده می شود.

در قالب یک دسته بندی کلی می توان برخی از مزایای مراجعه به کلینیک های زیبایی را به صورت موارد ذیل مطرح نمود: 

زیبایی چهره و پوست

زیبایی پوست و مو از طریق کاشت مو

 یکی از عمده ترین دلایل مراجعه و حضور افراد در کلینیک های زیبایی را می توان اهمیت آنها نسبت به سلامت و زیبایی دانست.

در حقیقت افراد برای داشتن یک چهره یا ظاهری زیباتر به سراغ مراکز تخصصی می روند که در زمینه زیبایی فعالیت داشته و از جدیدترین روش ها، مواد و دستگاه های موجود برای چنین امری کمک می گیرند.

افزیش اعتماد به نفس

چهره زیبا بر اعتماد به نفس افراد برای حضور فعال در جمع های مختلف نیز تاثیرگذار بوده و معمولا کلینک های زیبایی با ارائه انواع خدمات متعدد در حوزه زیبایی پوست و مو به این نیاز و خواسته افراد به شیوه ای مطلوب پاسخ می دهند. 

لیزر موهای زائد در کلینک زیبایی پونک

لیزر موهای زائد در کلینیک زیبایی پونک

یکی از خدمات بسیار پرطرفدار در کلینک های زیبایی پوست و مو به لیزر موهای زائد بدن تعلق دارد که انجام چنین کار با حضور پرسنل مجرب و متخصص و همچنین دستگاه های پیشرفته روز دنیا باید انجام گیرد.

لیزر موهای زائد در مقایسه با شیوه های سنتی نظیر استفاده از تیغ، ژیلت و ... یکی از موثرترین و کم خطر ترین شیوه های ممکن برای حذف دائمی موهای زائد در نواحی مختلف بدن از جمله زیربغل، بیکینی و ... است.

در این شیوه با تابش اشعه لیزر به فاصله چند میلی متری در زیر پوست و تحریک فولیکول های مو باعث نابودی آنها می گردد.

البته که حذف موهای زائد با کمک لیزر با توجه به وسعت ناحیه مورد نظر، ضخامت و رنگ مو و ... در طی چندین جلسه با کمک دستگاه های متعدد پیشرفته انجام می گیرد. 

مزایا و کاربرد لیزر موهای زائد

همانطور که اشاره شد؛ لیزر موهای زائد در مرکز زیبایی پونک باعث تحریک فولیکول های مو و از بین رفتن آن ها می گردد که این شیوه در مقایسه با سایر روش ها از اثر گذاری بیشتری برخوردار بوده و از دردسرهای بریدن با تیغ، درد با بند و یا وکس و ... راحت خواهید شد. 

معایب و عوارض لیزر موهای زائد 

لیزر موهای زائد یکی از کم عارضه ترین شیوه های ممکن بوده که بنا بر آستانه تحمل درد افراد و حساسیت های پوستی آن ها،  عدم تخصص و تجربه اپراتور مورد نظر و ... میتوان بخشی از عوارض آن را به صورت تورم و قرمزی پوست، سوختگی نام برد.  

تزریق بوتاکس در کلینیک های زیبایی

بوتاکس از دیگر خدمات منحصر به فرد و بسیار موثر در حوزه زیبایی است که به منظور برطرف نمودن چین و چروک های به وجود آمده بر روی پوست صورت می گیرد.

این شیوه درمانی و زیبایی از طریق نوعی سم به نام بوتولونیوم باعث فلج شدن عضلاتی می شود که عامل ایجاد کننده چین و چروک بر روی پوست صورت افراد بوده و زمان ماندگاری آن نیز بین 6 تا 2 سال معمولا متغیر خواهد بود. 

مزایا و فواید بوتاکس

بخشی از مهمترین مزایا و فواید بوتاکس در کلینیک زیبایی را میتوان به زیبایی و جوان تر شدن چهره، جلوگیری از تعریق بیش از اندازه، درمان میگرن و دیسونی نسبت داد که بهتر است چنین کاری با نظر و مشورت یک فرد متخصص و با تجربه در این حوزه انجام گیرد. 

عوارض و معایب بوتاکس 

چنانچه ماده تزریق برای بوتاکس مصرف گذشته و یا نامعتبر باشد و همچنین شخص اپراتور از تجربه و مهارت کافی در این زمینه برخوردار نباشید.

ممکن است که تزریق بوتاکس در کلینک زیبایی با عوارض جبران ناپذیری همراه باشد. 

تزریق ژل و فیلر در کلینیک زیبایی پونک

تزریق ژل و فیلر در کلینیک های زیبایی به منظور بازسازی پوست شل شده و یا پر نمودن حجم های از دست رفته در قسمت های مختلف صورت  بکار می رود.

انجام این کار باعث زیبایی و جوان تر شدن پوست چهره افراد می شود.

همچنین از ژل و فیلر می توان برای برجسته نمودن لب ها، گونه ها و همچنین اصلاح فرم بینی و گودی زیر چشم کمک گرفت. 

مزایا و کاربرد فیلر 

با توجه به موارد ذکر شده در قسمت بالا میتوان گفت که عموما مزایا و کاربرد فیلر در جهت زیبایی و بر طرف کردن برخی از عیوب موجود در بخش های مختلف چهره افراد بکار گرفته می شود. 

معایب استفاده از ژل و فیلر 

کیفیت و نوع ماده مصرفی ژل و فیلر در کلینیک زیبایی برای تزریق به زیر پوست و همچنین تخصص فرد در انجام این کار برای انتخاب مرکز و کلینیک زیبایی بسیار مهم و حائز اهمیت بوده.

چرا که در غیر این صورت شخص متقاضی ممکن است که با عوارض متعدد و غیر قابل جبرانی نظیر عفونت های شدید، از دست دادن بینایی و ... مواجه گردد. 

 مزوتوپراپی در کلینیک های زیبایی 

یکی دیگر از خدمات کلینیک زیبایی پونک مربوط به مزوتراپی می باشد که این شیوه را می توان هم برای پوست و هم مو بکار گرفت.

در حقیقت مزوتراپی به عملی گفته می شود که باعث کنترل ریزش شدید موها و همچنین طراوت و تازگی هر چه بیشتر پوست می گردد.

با تحریک فولیکول های مو و همچنین تحریک پوست جهت کلاژن سازی از طریق روش مزوتوپراپی می توان برای زیبایی و سلامتی خود اهمیت قائل شد.

این شیوه تقریبا نیمه تهاجمی بوده و لازم است که توسط یک شخص با تجربه و متخصص در این حوزه انجام گیرد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 294
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 153
  • آی پی دیروز : 207
  • بازدید امروز : 299
  • باردید دیروز : 368
  • گوگل امروز : 26
  • گوگل دیروز : 30
  • بازدید هفته : 3,464
  • بازدید ماه : 12,524
  • بازدید سال : 62,171
  • بازدید کلی : 386,334